piątek, 17 czerwca 2016

Modlitwa służąca zaproszeniu Jezusa do serca




Panie Jezu, otwieram przed Tobą na oścież 
drzwi mojego serca
w taki sposób, w jaki nie uczyniłem nigdy przedtem,
i zapraszam Cię, abyś wszedł do mojego życia,
żebym ja mógł żyć Twoim życiem.
Zamykałem przed tobą wiele obszarów mojego życia,
ale dzisiaj poddaje się Tobie
i proszę Cię, żebyś przybył do mojego życia w nowy sposób
i na zawsze.
Wejdź do mojego serca
z Twoim słowem życia wiecznego.
Akceptuje Twoją Ewangelię jako moją życiową normę.
A teraz, kiedy wszedłeś,
postanawiam zamknąć drzwi z dwóch powodów;
po pierwsze, żebyś nigdy więcej nie wyszedł,
a po drugie, żeby grzech nigdy nie wszedł
w moje życie. 

Jose H. Prado Flores
Idźcie i ewangelizujcie ochrzczonych, s. 82

Ps. Jeżeli podobała Ci się ta modlitwa, to udostępnij ją swoim znajomym. Zapraszam Cię również do odwiedzenia i polubienia mojej strony Zbiór Modlitw na Facebooku. Dzięki temu będziesz zawsze na bieżąco. 

5 komentarzy:

  1. PIĘKNE ZAPROSZENIE PANA JEZUSA DO MOJEGO SERCA. UWAŻAM, ŻE WSZYSCY POWINNIŚMY TAK ZAPROSIĆ PANA DO SERC NASZYCH:) Z PANEM BOGIEM :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ZAPRASZAM CIE JEZU KAŻDEGO DNIA. Moje serducho otwieram.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie można zamykać drzwi swojego serca po zaproszeniu doń Jezusa, tak mi się wydaje, że serce powinno zostać otwarte.......

    OdpowiedzUsuń
  4. Panie Jezu zapraszam Cię do mojego życia

    OdpowiedzUsuń
  5. O Maryjo strzeż serca mojego, o Jezu nie wychodzi z niego, póki mi tchu i życia stanie nie opuść mnie Jezu mój Panie.🙏

    OdpowiedzUsuń