sobota, 11 czerwca 2016

Modlitwa o dobrego męża




Boże, Ojcze niebieski, który kierujesz losami każdego człowieka,
pokieruj i moim życiem tak, bym znalazła sobie dobrego męża,
z którym mogłabym godnie spełniać zadania, 
dla których małżeństwo ustanowiłeś.
Utwierdź duszę mą w cnocie, bym nie szukała męża na śliskich drogach
światowych, ale bym wyprosiła go sobie w szczerej modlitwie
i zasłużyła na niego przez życie uczciwe i czyste. 
Dopomóż mi, bym czas panieństwa mego wykorzystać mogła
jak najlepiej do zdobycia cnót i zalet, które potrzebne mi będą 
w przyszłości, abym była dobrą żoną i matką.
Niech przygotowanie moje do małżeństwa będzie takie,
bym potem nic z mej młodości nie potrzebowała taić przed mężem,
ani ukrywać przed dziećmi, ale, by życie moje mogło im służyć
za wzór do naśladowania. 
Najświętsza Maryjo Panno. Przeczysta Dziewico,
bądź mi opiekunką i pośredniczką u Boga. Amen. 

Modlitewnik czcicieli ojca Pio, s. 204-205


Ps. Jeżeli podobała Ci się ta modlitwa, to udostępnij ją swoim znajomym. Zapraszam Cię również do odwiedzenia i polubienia mojej strony Zbiór Modlitw na Facebooku. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz