wtorek, 14 czerwca 2016

Modlitwa przy której pomocy możemy wyznać Jezusa jako naszego Pana




Jezu, wierzę, że w Twoim zmartwychwstaniu
Bóg Cię uwielbił i dał Ci Imię,
które jest ponad wszelkie imię.
Zginam moje kolana przed Tobą (klękamy)
na znak, że uznaję Cię za PANA,
Mojego Pana; Pana całego mojego życia,
i oddaje Ci się całkowicie i bezwarunkowo,
byś zrobił ze mną to, co chcesz.
Nie chcę już, Panie, być centrum mojego życia.
Zwracam Ci koronę, berło i tron,
które zawłaszczyłem sobie przez mój grzech.
Przekazuję Ci kierownicę i mapę mojego życia
i akceptuję Twoją Ewangelię jako przewodnik mojego życia...
Chcę należeć do Ciebie, tylko do Ciebie i do nikogo więcej.
Ogłaszam Cię Panem całego mojego życia - 
moim jedynym Panem.
Szczególnie poddaję pod Twoje panowanie
ten obszar lub aspekt,
którym zawsze chciałem rządzić sam.
Ty i tylko Ty jesteś Władcą i sprawujesz władzę wykonawczą,
ustawodawczą i sądowniczą w moim życiu.
Oddaję Ci całe moje życie, na zawsze.
Podejmuj decyzje zgodnie z Twoją wolą,
ażebym był, jak Maryja,
niewolnikiem Twojego Słowa,
bo tylko w ten sposób
mogę być prawdziwie wolny.
Odtąd niech żyje już nie ja, lecz żyj we mnie Ty.
Daj mi Twoje życie w zamian za moje,
które dzisiaj oddaję Ci na zawsze.
Wiem, że poważnie traktujesz moje słowa,
tak jak ja poważnie traktuje Twoje wezwanie.
Jezu, Ty jesteś Panem, moim Panem, moim jedynym Panem.

Jose H. Prado Flores
Idźcie i ewangelizujcie ochrzczonych, s.96


Ps. Jeżeli uważasz że warto, to udostępnij tą modlitwę swoim znajomym. Zapraszam Cię również do odwiedzenia i polubienia mojej strony Zbiór Modlitw na Facebooku. Dzięki temu będziesz zawsze na bieżąco. 

2 komentarze: