czwartek, 16 czerwca 2016

Modlitwa o dobry wybór stanu




Boże mój, Ty, który jesteś Bogiem mądrości i rady,
Ty, który czytasz w mym sercu szczerą wolę
podobania się tylko Tobie, spraw, bym wybrał stan zgodny
z Twoim najświętszym pragnieniem, użycz mi łask
potrzebnych przez przyczynę błogosławionej Dziewicy, 
Matki mojej, świętych moich Patronów, a w szczególności 
świętego Józefa i świętego Alojzego. 
Niechaj poznam, kiedy mam uczynić krok stanowczy
i przyczynić się do Twej chwały, 
i zasłużyć sobie na nagrodę niebieską, 
którą obiecałeś tym, którzy pełnić będą 
wolę Twoją świętą. Amen. 

Modlitewnik czcicieli ojca Pio, s. 206


Ps. Jeżeli podobała Ci się ta modlitwa, to udostępnij ją swoim znajomym. Zapraszam Cię również do odwiedzenie a polubienia mojej strony Zbiór Modlitw na Facebooku. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz