poniedziałek, 13 czerwca 2016

Modlitwa o uzdrowienie wewnętrzne




Panie Jezu Chryste, proszę Cię o tę łaskę,
bym stał się świadomy nieporządku w moim wnętrzu,
pomóż mi ujrzeć i przeżyć mój wewnętrzny nieporządek,
moje rany, moje braki, mój grzech.
Jezu, który obiecałeś nam, że jeżeli będziemy prosić
- otrzymamy, jeżeli będziemy pukać - otworzą nam.
Apeluję do Twojej obietnicy.
Przychodzę do Ciebie jak małe dziecko i proszę z wiarą,
abyś mnie uzdrowił.
Przebaczam każdemu, kto mnie zranił.
Przedstawiam moje wewnętrzne rany uzdrawiającej
mocy Ducha Świętego.
Uzdrów mnie, Panie Jezu. Oddal ode mnie ból.
Napełnij uzdrawiane miejsce Twoją miłością. Amen.

Modlitewnik czcicieli Ojca Pio, s.187


Ps. Jeżeli podobała Ci się ta modlitwa, to udostępnij ją swoim znajomym. Zapraszam Cię również do odwiedzenia i polubienia mojej strony Zbiór Modlitw na Facebooku. 

12 komentarzy:

  1. ja też kocham Jezusa i marzę o tym by nigdy nie przestał oddawać mi swoją miłością

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech się tak stanie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Panie Jezu tyle razy mnie uchroniłes i poprowadziłeś drogą która powinnam iśc Wiem ,ze zawsze tak będzie bo kocham Cię a TY mnie Amen

    OdpowiedzUsuń
  4. Wierzę w Ciebie i Dziękuję za wszystko Kocham Cię Panie Jezu

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu,Ty mnie nigdy nie opuszczasz, zawsze dajesz mi siłę i pomagasz przetrwać w trudnych chwilach mojego życia.Dziękuję Ci za to i proszę nigdy mnie nie opuszczaj.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ci Panie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Panie Jezu Ty znasz moje troski Ty wiesz jak boli mnie odejscie wnuka do zielonoswiatkowcow a moze moje klopoty sa na wyrost .Pomoz miJezu i badz ze mna.kocham CieJezu.

    OdpowiedzUsuń