środa, 8 czerwca 2016

Modlitwa o nawrócenie ludzi żyjących w grzechu ciężkim




Ty wiesz, o mój słodki Odkupicielu, ile razy wspomnienie
Twego Boskiego oblicza, zagniewanego na moich nieszczęsnych braci,
mroziło mi krew w żyłach, napełniało przerażeniem bardziej 
niż myśl o wiecznej męczarni i o karach wszystkich potępionych w piekle.
Panie, zawsze błagałem Cię z lękiem i drżeniem tak,
jak i teraz kornie Cię proszę, abyś ze względu na Twoją dobroć
i miłosierdzie powstrzymał gromy Twego spojrzenia 
na tych moich nieszczęsnych braci...
Tyś powiedział, o mój słodki Panie,
że jak śmierć potężna jest miłość, a zazdrość jej nieprzejednana jak szeol
- dlatego spójrz okiem niewysłowionej dobroci 
na tych obumarłych braci, złącz ich ze sobą 
bardzo mocnymi więzami miłości.

Św. Ojciec Pio 
(Epistolario I, s. 667)


Ps. Jeżeli podobała Ci się ta modlitwa, to udostępnij ją swoim znajomym. Zapraszam Cię również do odwiedzenia i polubienia mojej strony Zbiór Modlitw na Facebooku. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz