wtorek, 7 czerwca 2016

Modlitwa do Serca Pana Jezusa




Pozdrawiam Cię, Najświętsze Serce Jezusa,
Serce mego Zbawiciela, żywe i niewyczerpane
źródło szczęścia i życia wiecznego,
nieskończona skarbnico Bóstwa.
Ty jesteś moją ucieczką, moim ukojeniem, moim wszystkim.
Serce pełne miłości, rozpal moje serce świętym żarem,
który trawi Twoje Serce. Wlej do mego serca
wszystkie swe łaski, które z Ciebie jako ze źródła wypływają.
Spraw, niech dusza moja będzie zawsze złączona z Twoją,
a moja wola zawsze poddana Twojej. Tego tylko pragnę,
aby Twoja święta wola była jedynym moim drogowskazem
i jedynym celem wszystkich moich myśli, pragnień, decyzji i czynów.
Tego ufnie wyczekuje od Ciebie i o to Cię proszę. Amen.

Sercem, s. 31


Ps. Jeżeli podobała Ci się ta modlitwa to podziel się nią z innymi i udostępnij ją swoim znajomym. Zapraszam Cię również do odwiedzenia i polubienia mojej strony Zbiór Modlitw na Facebooku. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz