środa, 22 czerwca 2016

Modlitwa św. Katarzyny ze Sieny o dar miłości roztropnej




O Duchu Święty, przyjdź do mego serca.
O Boże żywy, mocą swoją świętą
pociągnij me serce ku sobie.
Racz mi udzielić daru roztropnej miłości
razem ze świętą bojaźnią.
Zachowaj mnie od wszelkiej złej myśli.
Niech miłość Twoja będzie mi żarem i światłem,
ażeby każdy ciężar stał się mi lekkim ciężarem.
Święty mój Ojcze i słodki mój Panie!
Wspomóż mnie w każdej Twej służbie.
Daj mi miłość Twoją. Amen. 

Przyjdź, s. 162
Bóg wiary, s. 531
por. Św. Katarzyna ze Sieny, Modlitwy
Poznań 1990, W drodze, s. 92. 


Ps. Jeżeli podobała Ci się ta modlitwa, to udostępnij ją swoim znajomym. Zapraszam Cię również do odwiedzenia i polubienia mojej strony Zbiór Modlitw na Facebooku. Dzięki temu, będziesz zawsze na bieżąco. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz