piątek, 7 października 2016

Modlitwa o miłość w życiu




Ty, który jesteś Miłością, przyjmij moja modlitwę
- prośbę o zdolność do miłości. 
Pragnę z Twoją pomocą rozwijać swoją męskość
(kobiecość), zgodnie z prawem moralnym,
które wpisałeś w serce każdego człowieka. 
Pragnę kształtować swoje wnętrze, 
pomnażać talenty, dzięki którym będę mógł (mogła)
uczynić swą naukę i pracę owocniejszą,
a ludzi obdarować samym dobrem. 
Daj mi zdolność rozeznawania koleżeństwa, 
przyjaźni i miłości, bym umiał(a) dobrze wybrać.
Przygotuj mnie, Panie, do miłości,
do uczynienia szczęśliwym człowieka
przeznaczonego dla mnie. 
Daj mi, Panie, wzrok czysty, sięgający głębi człowieka,
tak bym widział(a) jego wartość,
a nie zewnętrzne pozory; myślenie godne pięknej,
odpowiedzialnej miłości;
język jedności i zrozumienia, bym nie ranił(a) słowem.
Miłością uczyń me życie. Amen. 

Modlitewnik
Z Panem Bogiem przez życie, s. 97-98



Ps. Zapraszam Cię do odwiedzenia i polubienia mojej strony zbiór modlitw na Facebooku. Dzięki temu będziesz zawsze na bieżąco. Zachęcam Cię również do komentowania. Pozostaw po sobie tutaj jakiś ślad. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz