niedziela, 2 października 2016

Modlitwa do mojego Anioła Stróża




Miły Bogu Aniele, który mnie 
pod Twoją świętą opiekę oddanego, 
od początku mego życia bronisz, 
oświecasz i mną kierujesz. 
Czczę Cię i kocham jako mojego Patrona i Opiekuna, 
Twojej opiece zupełnie się oddaję. 
Proszę Cię pokornie, abyś mnie nie opuszczał 
choć jestem niewdzięczny i przeciw świętym 
Twoim natchnieniom wykraczam, 
lecz abyś mnie gdy błądzę - łaskawie poprawiał, 
gdy upadnę - podźwignął, 
nieumiejętnego - nauczał, 
strapionego - pocieszał, 
w niebezpieczeństwie zostającego - ratował, 
aż mnie do szczęśliwości w niebie doprowadzisz. Amen.

św. Alfons Liguori


Ps. Zapraszam Cię do odwiedzenia i polubienia mojej strony zbiór modlitw na Facebooku. Dzięki temu będziesz zawsze na bieżąco. Zachęcam Cię również do komentowania. Pozostaw po sobie tutaj jakiś ślad. 

1 komentarz:

  1. Nie ma co komentować tylko modlić się pięknymi tekstami, by uwielbiać BOGA - PANA naszego.

    OdpowiedzUsuń