piątek, 10 czerwca 2016

Modlitwa do św. Judy Tadeusza w ciężkim utrapieniu




Święty Tadeuszu, który miałeś szczęście należeć do rodziny
Chrystusa Pana, przesławny Apostole i Męczenniku,
co wielkimi cnotami jaśniejesz, wierny orędowniku dla tych,
którzy Cię czczą i Tobie ufają. Ty jesteś Patronem i Orędownikiem
w najtrudniejszych sprawach. Dlatego stoję przed Tobą, 
błagam z głębi serca mego, przez Twoją przemożną przyczynę
przyjdź mi z pomocą. Ty bowiem otrzymałeś od Boga 
przywilej przybywania z rychła pomocą tym, 
którzy prawie wszelką stracili nadzieję. Amen. 

Modlitewnik czcicieli Ojca Pio, s.173-174


Ps. Jeżeli podobała Ci się ta modlitwa, to udostępnij ją swoim znajomym. Zapraszam Cię również do odwiedzenia i polubienia mojej strony Zbiór Modlitw na Facebooku. 

7 komentarzy:

  1. Znam ta piekna modlitwe i prosze swietego o wstawiennictwo w moich prosbach.Jest piekna i prosta w slowach.

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja prawie straciłam nadzieję... Proszę o modlitwę za wstawiennictwem Św. Judy Tomasza

    OdpowiedzUsuń
  3. Panie Boże Wszechmogący w Trójcy Jedyny Błogosławiony na wieki proszę o modlitwę w znalezieniu przyjaciół, bratniej duszy, przyjaciółki dla Maciusia i dostaniu pracy dla Damianka, wyleczeniu ich z depresji i wszelkie łaski .Jezu ufam Tobie. Bóg zapłać. Mama

    OdpowiedzUsuń
  4. Panie Boże Wszechmogący w Trójcy Jedyny Błogosławiony na wieki proszę o modlitwę w znalezieniu przyjaciół, bratniej duszy, przyjaciółki dla Maciusia i dostaniu pracy dla Damianka, wyleczeniu ich z depresji i wszelkie łaski .Jezu ufam Tobie. Bóg zapłać. Mama

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże proszę wysłuchaj mojego błagania o moje dzieci. Błagam z całego serca. Mama

    OdpowiedzUsuń
  6. Panie Boże miłosierny!z całego serca błagam Cię o uratowanie małżeństwa przed rozwodem.Wysluchaj mojego błagania.Tylko Ty miłosierny Boże możesz to ocalić.W Tobie ostatnia nadzieja.Jezu ufamTobie.Jezu ratuj,Jezu pomóż.Bog zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Za wstawiennictwem św Judy Tadeusza resztkami sił błagam o nieustanną opiekę nad Oskarem oraz o uchronienie go od wszelkich problemow i złych zachowań.

    OdpowiedzUsuń