piątek, 14 października 2016

Modlitwa do Św. Małgorzaty Marii Alacoque




Boże Ojcze nasz Ty pozwoliłeś Twojej Służebnicy
św. Małgorzacie Marii Alacoque na wejście w głębię miłości
Serca Twojego Syna - Jezusa Chrystusa.
Ty powierzyłeś Jej orędzie miłości, które przekazała całemu
światu i ustanowiłeś Ją spadkobierczynią swoich łask.
Błagamy Cię dzisiaj ... za wstawiennictwem tej świętej zakonnicy
z Paray-le-Monial, Powiernicy Bożych tajemnic,
która w Najświętszym Sercu Jezusa
doznawała wielkiej radości i zachowała nadzieję w doświadczeniach.
Niech nas wspomaga we wszystkich naszych trudnościach.
Niech umacnia naszą wiarę i nauczy nas całkowitego zaufania do Ciebie.
Niech otworzy nasze serca na miłość i miłosierdzie naszego Zbawiciela.
Niech w sercach naszych rozpala ogień Bożej miłości.
Niech w nas wyzwala coraz głębszą miłość braterską.
Niech nam wyprosi w tym życiu pokój w cichym i pokornym Sercu Jezusa i wspiera nas w szerzeniu Jego Królestwa miłości na ziemi;
a po śmierci da nam udział w radości życia wiecznego w niebie.
Prosimy o to, przez Chrystusa Pana naszego. Amen.

Najświętsze Serce Jezusa, zmiłuj się nad nami /3x/



Ps. Zapraszam Cię do odwiedzenia i polubienia mojej strony zbiór modlitw na Facebooku. Dzięki temu będziesz zawsze na bieżąco. Zachęcam Cię również do komentowania. Pozostaw po sobie tutaj jakiś ślad. 

4 komentarze:

  1. Dziękuję, zwłaszcza, że jest to moja patronka

    OdpowiedzUsuń
  2. Św Malgorzato wczoraj się o Tobie dowiedziałam. Mam 58 lat a dopiero teraz zainteresowałem się świętą ktorej imie mam. Zmarlas 17 października i ja tego dnia świętuje swoje imieniny. Proszę wstaw się za mną u Boga bym wytrwala w codziennej modlitwie ku czci Najdroższej Krwi Jezusa Chrystusa. Amen

    OdpowiedzUsuń
  3. Sw Małgorzato nie pozwól mi odłączyć się od Chrystusa i moim dzieciom Monice aleksandrowi proszę za Aleksandrem jest z dziewczyną w mojej rodzinie tak nas mama uczyła że nie można żyć bez ślubu kościelnego że związek dwoje ludzi to nie przyjemności ale odpowiedzialność za siebie nawzajem to nie zdrady ale wierność do końca to nie patrzenie w przeszłość ale w przyszłość obija ludzi i budowanie oraz pielęgnowanie miłości wzajemnej proszę upros za Aleksandrem by nasze korzenie z rodziców ich wkład w nasze wychowanie nie zaniknęły w życiu bo nas dobrze wychowali rodzice nasi proszę niech zło nas nie prowadzi ale Bóg który jest naszym panem ja nie umiem tak żyć u mnie w rodzinie wszystko było przykładne pomóż mi sw Małgorzato

    OdpowiedzUsuń
  4. Sw Małgorzato módl się za mnie aż będę z p Jezusem i dokładnie zrozumie co oczekuje ode mnie Małgorzata wawrzynczak

    OdpowiedzUsuń