sobota, 22 października 2016

Modlitwa o mądry wybór




Panie, od wieków Twoja opatrzność
wyznacza każdemu człowiekowi zadanie,
które ma spełnić. 
Ty mówisz, co mam wybierać, 
poprzez możliwości i wymagania chwili,
poprzez potrzeby ludzi i Kościoła,
przez radę życzliwych osób, 
przez zdolności, 
które od Ciebie otrzymałem.
Proszę Cię o mądrość Twego Ducha, 
abym rozpoznał drogę,
którą chcesz mnie prowadzić. 
Weź mnie za rękę i sam bądź mi światłem.
Proszę, pomóż mi poznać Twoją wolę
i daj siłę, abym, gdy ją odczytam,
szedł wytrwale za Tobą. Amen. 

Modlitewnik
Z Panem Bogiem przez życie, s. 103



Ps. Zapraszam Cię do odwiedzenia i polubienia mojej strony zbiór modlitw na Facebooku. Dzięki temu będziesz zawsze na bieżąco. Zachęcam Cię również do komentowania. Pozostaw po sobie tutaj jakiś ślad. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz