piątek, 4 listopada 2016

Modlitwa o spokój w niepowodzeniach




Maryjo, nie wiem nawet,
dlaczego moje serce przygniata tak wielki ciężar.
Moja wyobraźnia zaczęła galopować i boję się.
Dlaczego to ja? 
Czym sobie na to zasłużyłem?
Wciąż się boję, ale razem z Tobą
jestem w stanie stawić czoło przyszłości.
Uproś mi u Jezusa Chrystusa,
aby dotknął mnie swą uzdrawiającą mocą,
która przynosi świadomość Jego obecności
z cała jej jasnością i spokojem. 
Cokolwiek by się zdarzyło, będziesz ze mną,
dając mi łaskę i siłę, 
z którą powinienem Cię naśladować. Amen.

Modlitewnik
Z Panem Bogiem przez życie, s. 101



Ps. Zapraszam Cię do odwiedzenia i polubienia mojej strony zbiór modlitw na Facebooku. Dzięki temu będziesz zawsze na bieżąco. Zachęcam Cię również do komentowania. Pozostaw po sobie tutaj jakiś ślad.  

6 komentarzy:

  1. Właśnie teraz, gdy coś takiego mi się zdarzyło, gdy "nawalili" Ci na których powinienem liczyć. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. boze okaz milosierdzie postap ze mna wedlug swojej woli tylko prosze okaz mlosierdzie dla moich najblizszych bo to wszystko moja wina litosci i milosierdzia maryjo wstaw sie za mna nie jestem az tak zla tylko podjelam zle decyzje

    OdpowiedzUsuń
  3. Super modlitwy...Na różne sytuacje. Dziękuję! Na pewno nieraz skorzystam z tej stronki...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo przydała mi się ta modlitwa bo przeżywam walkę duchowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Jezu TY się tym zajmij. Proszę z całego serca o rozwiązanie trudnej sprawy Patrycji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Maryjo , miej miłosierdzie dla moich bliskich, proszę o ich nawrócenie.
    Pod Twoją Obronę Uciekamy się.

    OdpowiedzUsuń