niedziela, 6 listopada 2016

Modlitwa w smutku i niepokoju serca




Maryjo, nachyl ucha miłosierdzia ku prośbie mojej
i oddal ode mnie smutek.
Do Twoich stóp i przed miłosierne oczy Twojego Syna
składam ten krzyż mój i oddaję Ci go,
abyś pomogła mi dźwigać go 
według upodobania Twego Syna!
Maryjo, pośredniczko łask, jeżeli to jest wolą Bożą,
oddal ten kielich smutku ode mnie.
Jeżeli Chrystus postanowił, 
że smutek ten dalej jeszcze mam znosić,
to wyproś mi dar cierpliwości.
Ty wiesz, jak jestem słaby i nędzny.
Ty wiesz, że nie mógłbym nieść długo krzyża
o własnych siłach. Amen. 

Modlitewnik
Z Panem Bogiem przez życie, s. 100



Ps. Zapraszam Cię do odwiedzenia i polubienia mojej strony zbiór modlitw na Facebooku. Dzięki temu będziesz zawsze na bieżąco. Zachęcam Cię również do komentowania. Pozostaw po sobie tutaj jakiś ślad. 

1 komentarz: