piątek, 15 lipca 2016

Modlitwa o uzdrowienie




Boże, mój miłosierny Ojcze, dziękuję Ci za to,
że troszczysz się o każdego człowieka.
Tak jest od samego początku.
Złożyłeś obietnicę Abrahamowi i sprawiłeś,
że jego żona, Sara,
mimo podeszłego wieku mogła urodzić syna.
Pokazałeś, że nasze ludzkie sprawy są Ci bliskie,
że jesteś przy człowieku, że jesteś kochającym Ojcem.
Ty na prośbę Elizeusza uzdrowiłeś z trądu Naamana.
Bo masz wobec każdego z nas swój plan,
który jest dla nas dobrem.
Ty żywiłeś Eliasza, wdowę z Sarepty Sydońskiej 
i jej syna przez długi okres suszy, a potem, 
gdy chłopiec umarł, wskrzesiłeś go. 
Bo Twoja miłość jest wielka.
Dziękuję Ci za wszystkie znaki Twojej miłości,
za to, że mogę ją poznawać. 
Dobry Ojcze, spójrz, proszę, z miłością na moje życie.
Dziękuję Ci za każdą daną mi chwilę.
Klękam przed Tobą, 
by zanieść do Ciebie pokorną prośbę.
Jeśli to możliwe, daj mi łaskę zdrowia.
Pomóż pokonać chorobę.
Dotknij moich chorych miejsc,
aby stały się znów zdrowe. Abym mógł Cię wielbić,
jak robił to Abraham, Elizeusz i Eliasz. 
Wierzę, Ojcze, że dla Ciebie wszystko jest możliwe.
Wierzę, że Ty jesteś miłością, wierzę też, że wszystko,
co mnie spotka w przyszłości, będzie dobrem. 
Panie Jezu, chodząc po ziemi, pokazywałeś nam Ojca.
A swoją naukę potwierdzałeś licznymi znakami i cudami. 
Wśród nich było bardzo wiele uzdrowień - 
niektóre z lekkich chorób, 
jak choćby gorączka teściowej św. Piotra, inne z tych,
które dla ludzi wydają się nieuleczalne, 
jak na przykład uzdrowienie paralityka 
lub niewidomego od urodzenia. 
Każdy cud, którego dokonałeś, miał swój cel i sens.
Panie Jezu, Tobie oddaję moje życie. 
I proszę, stań przede mną,
jak stawałeś przed chorymi w Galilei, Samarii i Judei.
I uzdrów moje chore ciało. I uzdrów moją chorą duszę. 
I daj wiarę w Twoje miłosierdzie, 
nadzieję na wypełnienie się Twojego planu wobec mnie
i miłość do Ciebie i wszystkich moich bliźnich.
Jezu, ufam Tobie. Amen. 

Wojciech Jaroń
Modlitwa chorych, s. 17-19 


Ps. Zapraszam Cię do odwiedzenia i polubienia mojej strony Zbiór Modlitw na Facebooku. Dzięki temu będziesz zawsze na bieżąco. Zachęcam Cię również do komentowania. Pozostaw po sobie tutaj jakiś ślad. 

7 komentarzy:

  1. Proście a otrzymacie Kto szuka ten znajduje , kto prosi ten otrzyma . Bez wiary zaś niech się człowiek nie ludzi ze coś otrzyma , bez wiary zaś nie można się Bogu podobać .

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja miłość jest wielka.
    Dziękuję Ci za wszystkie znaki Twojej miłości,
    za to, że mogę ją poznawać.
    Dobry Ojcze, spójrz, proszę, z miłością na moje życie.
    Dziękuję Ci za każdą daną mi chwilę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże Nieskończenie Dobry, proszę ulituj się nad moją rodziną i obdarz nas łaską rozwiązania naszych problemów. Przeprowadź nas przez nie łagodnie, jeśli taka wola Twoja. Jezu Ufam Tobie. Hania

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomódlcie się ze mną za małżeństwo, które weszło w poważny kryzys. Oby dobry Bóg uzdrowić ich związek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prowadź mnie Panie tak, abym nigdy nie zbłądziła. Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu ufam Tobie i proszę wstaw się za mnie do Twego Ojca i Twej Matki o to bym mogła jeszcze trochę żyć bez bólu w nogach i pomagać moim dzieciom i wnukom!i dziękuje za pomoc w pokonaniu choroby onkologicznej dzięki Twojej opiece przeżyłam już ponad 20 lat od wyjścia z instytutu onkologicznego w Gliwicach

    OdpowiedzUsuń
  7. prosze w moich intencjach.Ty sie tym zajmij.

    OdpowiedzUsuń