wtorek, 12 lipca 2016

Modlitwa błog. arcybiskupa Jerzego Matulewicza




Poślij mnie, Panie Jezu, dokąd zechcesz.
Wiele w tym czasie przecierpiałem, przeżyłem...
Dzięki Ci, Boże, za wszystko.
Niech się spełnia we wszystkim Twoja najświętsza wola. 
Poślij mnie, Panie, dokąd zechcesz. 
Całuję ręce Twojej Opatrzności. 
Całkowicie się Tobie oddaję, mój Panie. 
Prowadź mnie, Ojcze niebieski!
Prowadź mnie, Synu Boży! Prowadź mnie, Duchu Święty!
Czyń ze mną, Boże, co Ci się podoba.
Poślij mnie, dokąd zechcesz.
Dziwną drogę upodobałeś sobie, Panie, prowadź mnie,
lecz któż odgadnie Twoje drogi i zamiary?
Oto ja, sługa Twój! Poślij mnie, dokąd zechcesz.
Rzucam się, jak dziecko, w Twoje objęcia - nieś mnie!
Upodobałeś sobie wieźć mnie drogą trudów,
cierpień i ciężarów. 
Dzięki Ci za to, wielkie dzięki!
Poślij mnie, dokąd zechcesz.
Ufam, że idąc tą drogą, nie zbłądzę,
gdyś jest to droga, którą szedł Twój Syn, 
mój Zbawiciel, Jezus Chrystus.
Poślij mnie, dokąd zechcesz,
Ojcze, Synu i Duchu Święty! Amen. 


Ps. Zapraszam Cię do odwiedzenia i polubienia mojej strony Zbiór Modlitw na Facebooku. Dzięki temu będziesz zawsze na bieżąco. Zachęcam Cię również do komentowania. Pozostaw po sobie tutaj jakiś ślad. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz