poniedziałek, 11 lipca 2016

Modlitwa Marii Noel - Boże mój ...




Boże mój, nie kocham Ciebie, nie pragnę Ciebie.
Męczę się Tobą. A może nawet nie wierzę w Ciebie.
Spójrz jednak na mnie, choćby w przelocie. 
Zagość przez chwilę w mojej duszy,
zrób w niej porządek Swoim bezwietrznym tchnieniem,
nic mi nie mówiąc. 
Jeżeli chcesz, abym w Ciebie uwierzyła, 
obdarz mnie wiarą.
Jeżeli chcesz, abym Cię pokochała,
obdarz mnie miłością,
bo mi jej brak i nic na to nie poradzę. 
Ale oddaję Ci to, co mam - moja nędzę, moje cierpienie
i tę słabość, która mnie niepokoi,
a którą na pewno widzisz, i beznadziejność,
i ten szalony wstyd.
Moje zło, tylko zło.... I moja nadzieję!
To wszystko. Amen.

Modlitewnik czcicieli Ojca Pio, s. 235


Ps. Zapraszam Cię do odwiedzenia i polubienia mojej strony Zbiór Modlitw na Facebooku. Dzięki temu będziesz zawsze na bieżąco. Zachęcam Cię również do komentowania. Pozostaw po sobie tutaj jakiś ślad. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz