poniedziałek, 11 lipca 2016

Polecenie się opiece św. Benedykta




Najłaskawszy Ojcze Benedykcie, nauczycielu i przewodniku mnichów, 
nadziejo i pomocy wszystkich, którzy całym sercem zwracają się do Ciebie, 
polecam się pokornie Twojej opiece. 

Przez zasługi Twojego świętego życia strzeż mnie od wszystkiego, 
co zagraża mojej duszy i uproś mi łaskę szczerej pokuty, 
abym ze skruchą opłakiwał moje grzechy, 
którymi tak często zasmucałem mojego Pana, 
Jezusa Chrystusa, godnego wszelkiej miłości.

Daj, abym mógł godnie czcić i chwalić Ciebie, 
sługę Boga, wzbogaconego łaskami i darami Ducha Świętego. 
Proszę, wstawiaj się za mną u Boga, aby mi darował moje winy, 
zachował mnie w dobrym i nie dopuścił, bym się od Niego oddalił, 
a po śmierci raczył mnie przyjąć do grona swoich wybranych w niebie, 
abym wraz z Tobą i wszystkimi świętymi mógł się Nim radować 
przez wszystkie wieki wieków. Amen.


Ps. Zapraszam Cię do odwiedzenia i polubienia mojej strony zbiór modlitw na Facebooku. Dzięki temu będziesz zawsze na bieżąco. Zachęcam Cię również do komentowania. Pozostaw po sobie tutaj jakiś ślad. 

4 komentarze:

  1. Święty Benedykcie módl się za moją rodzinę, proszę. Uchroń swoim wstawiennictwem mojego męza i córki i zięcia od złego. Bóg zapłać. Hanna

    OdpowiedzUsuń
  2. Święty Benedykcie prosze o modlitwe za moją rodzine .Za sprawy finansowe ,które mnie dotyczą bardzo i męczą pschicznie Uchroń mnie od złych ludzi ,którzy mi zle zycza .Bóg zapłac .Lidia

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech swiatlem mi bedzie Krzyz Swiety ....Zawsze i wszedzie. Amen

    OdpowiedzUsuń
  4. SW.BENEDYKCIE ODDAL OD MOJEGO MĘŻA JANA WSZELKE DOLEGLIWOŚCI DUSZY I CIAŁA KTÓRE GO OPANOWAŁY WYZUC Z JEGO CIAŁA WSZELKĄ ZARAZE I ZA WSTAWIENNICTWEM NAJSWIETSZEJ MARYI PANNY UPROS U BOGA W TRÓJCY JEDYNEGO ŁASKĘ ZDROWIA DLA NIEGO. PROSI ZONA EWA.

    OdpowiedzUsuń