sobota, 9 lipca 2016

Błogosławieństwa starego człowieka




Błogosławieni, którzy rozumieją moje utykające nogi
i trzęsące się ręce.
Błogosławieni, którzy rozumieją, iż nie dosłyszę wszystkiego,
co się do mnie mówi.
Błogosławieni, którzy rozumieją, że oko moje słabnie
i myśl staje się powolna.
Błogosławieni, którzy z uśmiechem ze mną porozmawiają,
poświęcą mi nieco czasu.
Błogosławieni, którzy nie powiedzą;
tę historię słyszę już po raz trzeci.
Błogosławieni, którzy okażą, że jestem kochany,
szanowany i potrzebny.
Błogosławieni, którzy cierpliwie znoszą moją ociężałość,
bezradność, zagubienie.
Błogosławieni, którzy ułatwiają mi trudy dnia
i pozostają ze mną na drodze do wiecznej Ojczyzny. 

Modlitewnik czcicieli Ojca Pio, s. 219


Ps. Jeżeli podobała Ci się ta modlitwa, to udostępnij ją swoim znajomym. Zapraszam Cię również do odwiedzenia i polubienia mojej strony Zbiór Modlitw na Facebooku. Dzięki temu będziesz zawsze na bieżąco. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz