czwartek, 27 października 2016

Modlitwa św. Małgorzaty Marii Alacoque



O Krwi Przenajświętsza,
rozlej się na moją duszę, aby ją uświęcić;
niech Twoja miłość, którą rozlałeś,
obejmie moje serce, aby je oczyścić.
Słodki mój Jezu, łączę moją duszę z Twoją,
moje serce i mojego ducha, i moje życia, i moje zamiary
z Twoimi, i tak zjednoczona
stawiam się przed Twoim Ojcem. 
Przyjmij mnie, o Przedwieczny Ojcze,
przez zasługi Twojego Boskiego Syna,
które Ci składam wraz z kapłanem
i całym Kościołem. 
Tylko tak na mnie patrz
jako na ukrytą w Jego ranach,
pokrytą Jego Krwią
i bogatą w Jego zasługi. 
Tak właśnie staję przed Tobą,
abyś mnie nie odrzucił sprzed Twego oblicza,
lecz abyś mnie przyjął
w ramiona Twej Boskiej dobroci
i abyś mi udzielił łaski wybawienia.
Posłaniec Serca J., czerwiec 1991, s. 122



Ps. Zapraszam Cię do odwiedzenia i polubienia mojej strony zbiór modlitw na Facebooku. Dzięki temu będziesz zawsze na bieżąco. Zachęcam Cię również do komentowania. Pozostaw po sobie tutaj jakiś ślad. 

3 komentarze:

  1. NIECH BÓG MILOŚCI I PRZEBACZENIA BLOFOSŁAWI WSZYSTKIM DZIECIOM SWOIM

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgorzata wawrzynczak ta modlitwa prosze codziennie o krwi przenajdroższej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta modlitwa codziennie proszę Małgorzata wawrzynczak o krwi przenajdrozsza

    OdpowiedzUsuń