poniedziałek, 31 października 2016

Razem z Teresą z Lisieux




Panie Jezu, kiedy dawniej mówiło się o świętych,
podziwiało się ich - ze strachem.
Tyle pokut i tyle cierpienia!
Tyle nadzwyczajności. Jacy olbrzymi!
Ale pewnego dnia, kiedy Teresa
ukazała nam - małą drogę,
można było powiedzieć; 
Ja także mogę stać się świętym.
Ale jeszcze szukało się jakby na marginesie życie...
Teraz widzi się lepiej, że terenem świętości
jest życie codzienne.
W mojej pracy, w mojej rodzinie,
w moim zdrowiu lub chorobie,
w moich problemach skromnego, ubogiego życia
mam się stać kimś, kto zawsze znajduje
sposób kochania, właśnie teraz i tutaj.
Pomóż mi lepiej przyjmować życie
i lepiej na nie patrzeć
i doszukać się w nim życia według Ewangelii.
Proszę Cię dzisiaj, Panie Jezu,
niech się rodzą wszędzie
święci życia codziennego.

Andre Seve
Centurion 1984. Dubois, s. 382



Ps. Zapraszam Cię do odwiedzenia i polubienia mojej strony zbiór modlitw na Facebooku. Dzięki temu będziesz zawsze na bieżąco. Zachęcam Cię również do komentowania. Pozostaw po sobie tutaj jakiś ślad. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz