wtorek, 14 czerwca 2016

Modlitwa chorego




Jezu, Synu Boży i Synu Człowieczy, tyś doświadczył,
czym jest ból i cierpienie. Tys niósł chorym ulgę i zdrowie.
I ja, dotknięty chorobą, zwracam oczy i serce do Ciebie.
Zmiłuj się nade mną, złagodź moje cierpienie, 
udziel światła, abym lepiej zrozumiał sens bólów i choroby.
Daj mi siłę wytrwania i podtrzymuj moją nadzieję.
Skieruj myśli moje ku wyższym rzeczom
i prawdzie wiecznej, pomóż mi zrozumieć wolę Bożą.
Zechciej mi wrócić siły i zdrowie. Przez Ciebie,
Zbawicielu cierpiący, i w Tobie, łączę się ze wszystkimi
członkami cierpiącymi Mistycznego Ciała Twojego,
świętego Kościoła, i ofiaruję moje boleści na Twoją chwałę
i za Kościół nasz święty. Amen. 

Modlitewnik czcicieli ojca Pio, s. 208-209

Ps. Jeżeli podobała Ci się ta modlitwa, to udostępnij ją swoim znajomym. Zapraszam Cię również do odwiedzenia i polubienia mojej strony Zbiór Modlitw na Facebooku. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz