środa, 7 września 2016

Modlitwa o wytrwałość w miłości




Boże, który wychodzisz na spotkanie zbłąkanej owcy
i wszystkim słabym otwierasz ramiona, wyznaję Ci,
że nie umiem kochać. 
Gdy przebywam w samotności, tęsknię za tym,
którego mi dałeś. 
Źle mi jest bez niego i ciągle o nim marzę,
ale gdy tylko jesteśmy ze sobą razem 
- nie umiem pozbyć się egoizmu, opanować języka
i być dobrym dla człowieka, którego przecież kocham.
Czemu jest we mnie tyle uporu i opryskliwości?
Dlaczego kochanej osobie próbuję narzucić własne zdanie?
Dlaczego nie liczę się z tym, co ona odczuwa, 
i sprawiam, że bywa jej ciężko i źle?
Dlaczego niszczę otrzymany od Ciebie dar naszej miłości?
Przebacz mi, Boże, moje samolubstwo,
złośliwość i brak opanowania. 
Pomóż mi wynagrodzić wyrządzone przykrości.
Daj nam radość wzajemnego zrozumienia bez słów. Amen.

Modlitewnik 
Z Panem Bogiem przez życie, s. 157-158


Ps. Zapraszam Cię do odwiedzenia i polubienia mojej strony zbiór modlitw na Facebooku. Dzięki temu będziesz zawsze na bieżąco. Zachęcam Cię również do komentowania. Pozostaw po sobie tutaj jakiś ślad. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz