piątek, 9 września 2016

Modlitwa w chwilach doświadczeń




O Maryjo, miecz straszny przeniknął Twą świętą duszę,
prócz Boga nikt nie wie o Twoim cierpieniu.
Twa dusza nie łamie się,
ale jest mężna, bo jest z Jezusem. 
Matko słodka, złącz moją duszę z Jezusem,
bo tylko wtedy przetrwam wszystkie 
próby i doświadczenia, 
i tylko w złączeniu z Jezusem 
moje ofiarki będą miłe Bogu.
Matko najsłodsza,
pouczaj mnie o życiu wewnętrznym,
niech miecz cierpień nigdy mnie nie łamie.
O czysta dziewico,
wlej w serce moje męstwo i strzeż go. Amen. 

Modlitewnik
Z Panem Bogiem przez życie, s. 141


Ps. Zapraszam Cię do odwiedzenia i polubienia mojej strony zbiór modlitw na Facebooku. Dzięki temu będziesz zawsze na bieżąco. Zachęcam Cię również do komentowania. Pozostaw po sobie tutaj jakiś ślad. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz