poniedziałek, 12 września 2016

Daję Ci moją wolę




Kołaczę , Panie , otwórz mi bramę
i naucz mnie , jak dojść do Ciebie.
Nie mam nic oprócz mojej woli
- pomóż mi dojść do Ciebie. 

Pomnóż we mnie wiarę , 
pomnóż nadzieję , 
i miłość pomnóż. 
Ku Tobie popycha mnie wiara, 
ku Tobie podnosi mnie nadzieja, 
z Tobą jednoczy mnie miłość 
i przez nią odnoszę zwycięstwo.
O Boże , bądź mi łaskawy 
i przyjdź do mnie!
Prowadź mnie aż do bramy,
Ty , który pomagasz mi wejść . 
Tak będę przygotowany przez Ciebie 
do niebieskiej nagrody. 

Św. Augustyn 
Soliloquia I 
Dorcase, n.27 


Ps. Zapraszam Cię do odwiedzenia i polubienia mojej strony zbiór modlitw na Facebooku. Dzięki temu będziesz zawsze na bieżąco. Zachęcam Cię również do komentowania. Pozostaw po sobie tutaj jakiś ślad. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz