czwartek, 12 maja 2016

Modlitwa o pełnienie woli Bożej




Panie, nie wiem o co Cię prosić.
Ty sam wiesz, czego naprawdę potrzebuję.
Kochasz mnie więcej niż sam mogę to sobie wyobrazić.
Pomóż mi poznać moje rzeczywiste potrzeby,
które są przede mną zakryte.
Nie mam odwagi prosić ani o krzyż, ani o pociechę.
Mogę tylko czekać na Ciebie.

Moje serce jest wobec Ciebie otwarte.
Przyjdź do mnie i pomóż mi swoim miłosierdziem.
Zadaj mi cios, zrań mnie i uzdrów mnie.
Powal i podnieś mnie.
W milczeniu oddaję cześć Twojej świętej woli 
i Twoim niezbadanym drogom. 

Oddaję Ci się w ofierze.
Całą ufność pokładam w Tobie.
Nie mam innego pragnienia prócz wypełniania Twojej woli.
Naucz mnie modlić się . Módl się sam we mnie.
Amen. 

Metropolita Filaret (zm.1867)
Blaski, s.246

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz