piątek, 13 maja 2016

W Tobie mej duszy odpocznienie




Ja, cząstka Twojego stworzenia, 
chcę chwalić Ciebie, Panie.
Zaiste, Ty mnie popychasz do chwalenia Ciebie
i do znajdowania w tym radości, 
bo Tyś nas stworzył dla siebie
i serce nasz jest niespokojne, 
dopóki nie spocznie w Tobie.

Któż mi da odpocznienie w Tobie?
Któż mi da, żebyś Ty przyszedł 
do mojego serca i żebyś je upoił sobą,
i żebym ja Ciebie objął, o moje jedyne Dobro?

Przed Tobą moje serce jest na straży.
Otwórz je, Panie, i powiedz mojej duszy:
Ja jestem Twoim zbawieniem. 

Św. Augustyn
Soliloquia I
Dorcase, n.28.

Jeżeli uważasz że warto, to zapraszam Cię do polubienia tej strony i udostępnienia tej modlitwy swoim znajomym na Fb. Dzięki temu będzie ona mogła dotrzeć do większej ilości osób. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz