poniedziałek, 30 maja 2016

Litania do Najświętszego Serca Pana Jezusa




Pozdrawiam Cię, Serce mojego Jezusa - zbawiaj mnie.
Pozdrawiam Cię, Serce mojego Stwórcy - doskonal mnie.
Pozdrawiam Cię, Serce mojego Zbawiciela - wyzwalaj mnie.
Pozdrawiam Cię, Serce mojego Sędziego - przebaczaj mi. 
Pozdrawiam Cię, Serce mojego Ojca - kieruj mną.
Pozdrawiam Cię, Serce mojego Mistrza - nauczaj mnie.
Pozdrawiam Cię, Serce mojego Pasterza - ochraniaj mnie.
Pozdrawiam Cię, Serce Dzieciątka Jezus - pociągaj mnie.
Pozdrawiam Cię, Serce Jezusa umierającego na krzyżu - zbaw mnie.
Pozdrawiam Cię, Serce mojego Brata - pozostań ze mną.
Pozdrawiam Cię, Serce kochające - działaj we mnie.
Pozdrawiam Cię, Serce miłosierne - odpowiadaj za mnie.
Pozdrawiam Cię, Serce bardzo pokorne - odpocznij we mnie.
Pozdrawiam Cię, Serce bardzo cierpliwe - podtrzymuj mnie.
Pozdrawiam Cię, Serce bardzo wierne - płać za mnie.
Pozdrawiam Cię, Serce pełne pokoju - uspokajaj mnie.
Pozdrawiam Cię, Serce Jezusa pociecho strapionych - pocieszaj mnie.
Pozdrawiam Cię, Serce kochające, gorejące ognisko miłości - pochłaniaj mnie.
Pozdrawiam Cię, Serce, wzorze doskonałości - oświecaj mnie.
Pozdrawiam Cię, Serce Boże, przyczyno naszej radości - umacniaj mnie. 

Św. Małgorzata Maria Alacoque
Posłaniec serca J. czerwiec 1991, s. 122
tłum. Małgorzata Skoczeń-Staniszewska 


Ps. Jeżeli podoba Ci się ta modlitwa i myślisz że warto, to udostępnij ją swoim znajomym. Zapraszam Cię również do odwiedzenia i polubienia mojej strony Zbiór Modlitw na Facebooku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz