sobota, 8 października 2016

Modlitwa o cierpliwość w znoszeniu przykrości




O Maryjo, Matko Matek!
Ty która doświadczyłaś przykrości
patrząc na niewiarę Izraela 
i odrzucenie Twego Syna umiłowanego,
naucz mnie przyjmować z cierpliwością
i pokojem serca ból 
zadawany przez moich najbliższych.
Naucz mnie, Maryjo,
wierności mojej rodzinie,
jak Ty byłaś wierna Synowi ukrzyżowanemu,
gdy stałaś pod Jego krzyżem.
Pragnę i ja trwać, mimo bólu, 
trudów i zwątpienia pod krzyżem Twego Syna,
jednocząc się z przykrościami,
jakich doświadczył od tych,
którym wcześniej służył.
Obym umiał przebaczać, jak On przebaczył.
Amen.

Modlitewnik
Z Panem Bogiem przez życie, s. 101-102



Ps. Zapraszam Cię do odwiedzenia i polubienia mojej strony zbiór modlitw na Facebooku. Dzięki temu będziesz zawsze na bieżąco. Zachęcam Cię również do komentowania. Pozostaw po sobie tutaj jakiś ślad. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz