niedziela, 18 grudnia 2016

Modlitwa o odpuszczenie grzechów




Wszechmogący, wieczny Boże 
Twoja hojność przewyższa zasługi 
i pragnienia modlących się do Ciebie; 
Okaż mi Twoje miłosierdzie, odpuść grzechy, 
które niepokoją moje sumienie, 
i udziel mi również to, o co nie ośmielam się prosić. 
Odpuść, proszę Cię, Panie, moje winy 
i w miłosierdziu Twoim uwolnij mnie z niewoli grzechu, 
w którą popadłem wskutek swoich ułomności. 
Wysłuchaj łaskawie, proszę Cię, Panie, 
moją modlitwę wyzwól mnie z więzów grzechu 
i zachowaj od wszelkiej przeciwności. 
Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen. 


Ps. Zapraszam Cię do odwiedzenia i polubienia mojej strony zbiór modlitw na Facebooku. Dzięki temu będziesz zawsze na bieżąco. Zachęcam Cię również do komentowania. Pozostaw po sobie tutaj jakiś ślad. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz