środa, 21 grudnia 2016

Żal za grzechy




Żałuje, Panie Jezu, że obraziłem Cię moimi grzechami. 
Chcę Ci powiedzieć, że Cię kocham . chcę być zawsze z Tobą. 
Ach, żałuję za me złości jedynie dla Twej miłości. 
Boże, bądź mitościw mnie grzesznemu do poprawy dążącemu. 
Panie Jezu, przyjmij mój szczery żal za te winy, 
które przypomniałem sobie w rachunku sumienia i za te, 
których już nie pamiętam. 
Chcę naprawdę odrzucić od siebie to wszystko, 
co nie pozwala mi całym sercem kochać Ciebie i ludzi, moich braci. 
Zmiłuj się nade mną, Boże, w łaskawości swojej; 
odwróć oblicze swe od moich grzechów i wymaż wszystkie moje przewinienia; 
stwórz, Boże we mnie serce czyste i odnów we mnie moc ducha. Amen.


Ps. Zapraszam Cię do odwiedzenia i polubienia mojej strony zbiór modlitw na Facebooku. Dzięki temu będziesz zawsze na bieżąco. Zachęcam Cię również do komentowania. Pozostaw po sobie tutaj jakiś ślad. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz