czwartek, 22 października 2015

Najkrótsze modlitwy do Jezusa




  Mają tę zaletę , że można je łatwo zapamiętać i odmawiać prawie w każdej chwili w ciągu dnia , w drodze , przy pracy. Dobrze jest mieć swoją ulubioną modlitwę i doświadczać jej mocy działania w każdym miejscu , w każdym czasie .
   Święty Hieronim modlił się stale słowami - Panie , przyjdź mi z pomocą! Panie , pospiesz ku wspomożeniu memu!.  Św. Teresa od Dzieciątka Jezus modliła się ; - Chcę , Cię wielbić , Boże , z tym obliczem , jakie mi dałeś!  A oto kilka takich krótkich modlitw:


Panie , spraw abym przejrzał!

Panie , wierzę , ale przyjdź z pomocą niedowiarstwu memu.

Panie , bądź moją mocą i ratunkiem. 

Panie , zostań z nami , bo się ma ku wieczorowi.

Przyjdź, Panie Jezu! Amen. Przyjdź , Duchu Święty ! Amen. 

Prowadźcie mnie do Ojca! Amen. 

Panie , Ty wiesz wszystko , Ty wiesz , że Cię miłuję. 

Pan mój i Bóg mój!

Panie , w ręce Twoje oddaję ducha mojego.

Panie, możesz uczynić ze mną co zechcesz. Jestem Twój.

Panie , powiedz mi , co mam robić , a uczynię to. Pomóż mi !

Panie , wierzę , że Tobie zależy na mojej miłości. 

Panie , wszystko na Twoją chwałę!

Panie , bądź ze mną teraz i w godzinie mojej śmierci. Amen.

Panie , ufam Tobie. 


Według Klemensa Tilmanna
Na chwile ciszy,
s. 214-215 (n. 239)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz