poniedziałek, 2 stycznia 2017

Akt żalu




Ojcze miłosierdzia, czym odpłaciłem Tobie za Twoją miłość? 
Grzechami, zaniedbaniem, niewdzięcznością. 
Obym był nigdy nie zgrzeszył! 
Żałuję z całego serca za wszystkie grzechy, 
którymi obraziłem Ciebie, mojego Stworzyciela i Odkupiciela. 
Żałuję, że znieważyłem Ciebie, Dobro najwyższe i najgodniejsze miłości. 
Żałuję, że zmarnowałem zasługi męki mojego Zbawiciela 
i zdeptałem Jego Krew za mnie przelaną. 
Żałuję, że obraziłem sprawiedliwość Twoją, Panie, 
i zasłużyłem na słuszną karę. 
Ojcze, zgrzeszyłem przeciw niebu i przeciw Tobie. 
Nie jestem godzien zwać się dzieckiem Twoim. 
Brzydzę się wszystkimi grzechami moimi i odwracam się od nich. 
Mocno postanawiam przy pomocy laski Twojej 
unikać wszystkich grzechów i okazji do nich. 
Najświętsza Panno, święty Aniele Stróżu mój i moi święci Patronowie, 
wyproście mi u Boga przebaczenie moich grzechów. Amen.


Ps. Zapraszam Cię do odwiedzenia i polubienia mojej strony zbiór modlitw na Facebooku. Dzięki temu będziesz zawsze na bieżąco. Zachęcam Cię również do komentowania. Pozostaw po sobie tutaj jakiś ślad. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz